top of page

WINTER FASHION 2016


Oplev klassiske og elegante kollektioner med Pilgrim smykker, herunder øreringe, ringe, halskæder og armbånd.

Med inspiration fra Islands rå, men samtidig smukke natur, har Pilgrim netop lanceret deres vinterkollektion for 2016. Kollektionen er raffineret i mødet mellem det rå og det delikate, i de smukke smykker, som bl.a. trækker på de naturlige elementer, rå sten og fine krystaller. Med smukke ædelstene og udsøgte rosa guld designs, finder du i dette års vinter kollektion, det perfekte tilbehør til enhver lejlighed, i Pilgrims imponerende udvalg af smykker.

Jeg går sjældent ud af døren, uden et par fine sølv ringe siddende på mine fingre. Normalt er jeg ikke typen der går med guld smykker, men dette års vinterkollektion har virkelig imponeret mig. Jeg er vild med de elegante små detaljer på det ellers rå look. Nu hvor julesæsonen atter træder til, vil jeg bevæge mig ud i noget nyt, og skrue en anelse op for volumen, når det gælder mit smykkevalg.

Pilgrims fine udvalg af smykker, laves til ekstremt gode priser, og prisleget er derudover også perfekt egnet til en sød julegave til en veninde. Jeg selv har kun handlet smykkerne i de fysiske butikker, hvor der var god service med fokus på kunderne og deres behov. En del af mine veninder har handlet på Pilgrims online webshop, og der har deres levering været utrolig hurtig. En af mine veninder oplevede at smykket var gået i stykker, da hun modtog det. Hun ringede ind til hovedkontoret og modtog, et par dage efter, det samme smykke, men denne gang, i fin stand. Udover det ene smykke hun havde betalt for, modtog hun oveni købet to par gratis guld øreringe, ved siden af. På trods af det ødelagte smykke i første omgang, var hun mere end tilfreds med den gode service, hun derefter modtog.

Pilgrims nye vinterkollektion er meget velegnet til julegavekøb, og med deres inspiration fra Islands natur, har de formået at designe nogle rå smykker med et touch af elegance.

bottom of page